.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 2 شنبه

هردم از اين باغ بري مي رسد... حذف نيروهاي كارآمد و متدين و با تجربه شامل دانشگاه پيام نور هم شد. از قم خبر مي رسد رئيس دانشگاه پيام نور اين شهر به جرم مقاومت در برابر دخالت هاي غيرقانوني افراد غيرمسئول كه خواستار بركناري مشاور وي بودند از اين سمت بركنار شد. مهمتر آنكه اولا مشاور مورد نظر يك روحاني باسابقه و لايق است ثانيا يكي از مراجع تقليد خواستار ادامه خدمت رئيس دانشگاه و آزادي عمل وي شده بود و ثالثا رئيس مجلس شوراي اسلامي كه وكيل قم نيز هست ابقا وي را توصيه كرده بود اما صرفا به جرم اينكه مشاور رئيس دانشگاه از علاقمندان به آيت الله هاشمي رفسنجاني بود به هيچيك از اين امور اعتنائي نشد و رئيس دانشگاه شبانه بركنار گرديد . وي دانشيار گروه فلسفه دانشگاه تهران و مولف بيش از 100 كتاب و مقاله علمي و پژوهشي در دفاع از كيان فرهنگ اسلامي و سردبير دو مجله علمي و پژوهشي دانشگاهي است .

قرارداد خريد گاز از تركمنستان به دليل قيمت بالاي آن مورد اعتراض صاحبنظران قرار گرفته است . هيات ايراني به سرپرستي معاون وزير نفت برخلاف نظر كارشناسي سفارت و افراد خبره قراردادي را امضا كرده است كه قيمت هر يك تن گاز را 350 دلار تعيين نموده است . با توجه به اينكه اولا ايران گاز خود را به تركيه با قيمت 200 دلار صادر مي كند و ثانيا تركمنستان به لحاظ محدوديتي كه دارد فقط به ايران گاز صادر مي كند بعضي رسانه ها اين قرارداد با تركمنستان را « تركمنچاي گازي » ناميده اند.

رئيس مركز مطالعات اسلامي « الدعوه » در لبنان اظهارات مفتي عربستان درخصوص تظاهرات ضد صهيونيستي در كشورهاي مختلف جهان را ديكته شده و ناشايست خواند. شيخ عبدالناصر جبري در گفتگو با شبكه خبري العالم گفت : اين سخنان را به مفتي عربستان ديكته كرده اند و از اين رو از لحاظ شرعي سخنان وي هيچ ارزشي ندارد. وي افزود : اگر آيات قرآني و احاديث شريف نبوي را در نظر بگيريم متوجه خواهيم شد كه سخنان دو شيخ عربستاني مخالف شريعت اسلامي است . « شيخ عبدالعزيز آل شيخ » مفتي كل عربستان و رئيس هيات بزرگ علماي اين كشور تظاهراتي كه در حمايت از مردم فلسطين برگزار شده بود را غوغا و اقداماتي جنجال برانگيز توصيف كرده و مدعي شده بود كه اين تظاهرات بيهوده و بي فايده است . آل شيخ دومين روحاني عربستاني است كه فتوايي مبني بر تحريم تظاهرات ضد صهيونيستي صادر كرد پيش از اين شيخ صالح اللحيدان رئيس شوراي عالي قضايي در عربستان نيز مدعي شد كه شركت در تظاهرات مردم را از ياد خدا باز مي دارد. اين فتواهاي ضد اسلامي و ضد مردمي به دستور دربار سعودي صادر شده اند.

وزير كار دولت نهم بر تحركاتش براي نامزدي در انتخابات رياست جمهوري دهم افزوده است . به گزارش « فردا » محمد جهرمي وزير كار و امور اجتماعي دولت نهم اخيرا همزمان با راه اندازي غيررسمي ستاد انتخاباتي اش سايت ستاد مردمي حمايت از حضور دكتر سيد محمد جهرمي در انتخابات رياست جمهوري دهم را فعال كرده است . اين سايت كه « پديده ايران » نام دارد و غيرمستقيم جهرمي را شايسته اين عنوان مي داند; شامل بخش هاي مختلفي از جمله اخبار نظرسنجي و مقالات مي باشد. همچنين چندي قبل يك منبع نزديك به جهرمي به « فردا » گفته بود : « تاكنون نامه هاي بسياري از تشكل هاي اقتصادي كارفرمايي و كارگري به آقاي جهرمي نوشته شده و در اين نامه ها با حمايت از برنامه هاي ايشان از وي دعوت شده كه در انتخابات شركت كنند تا بتوانند برنامه هاي اقتصادي خود را عملي كنند. آقاي جهرمي مخالف بسياري از برنامه هاي اقتصادي دولت است » .

جمعي از كاركنان و اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل باامضاي طوماري خطاب به مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي ضمن تشكر بابت درج خبر اعتراض همكارانشان به دخالت هاي غيرقانوني يكي از نمايندگان بابل در مجلس شوراي اسلامي در امور اين دانشگاه در اين روزنامه (87 10 21 ) اعلام كردند : اينجانبان امضا كنندگان ذيل ورقه سخت به عملكرد چنين نماينده اي كه مشكلات مهم اقتصادي فرهنگي و مهمتر از همه بي كاري جوانان اين شهر را ناديده گرفته و در پي عزل و نصب افراد مورد نظر خود در ادارات و دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد است معترض هستيم و از رسانه ها مي خواهيم جزئيات اينگونه اقدامات سودجويانه را به گوش مردم و مسئولين برسانند تا ديگر شاهد چنين اعمال خلاف قانوني توسط كساني كه وظيفه نگهباني از قانون را دارند نباشيم . متن اين طومار كه حاوي حدود 30 امضا مي باشد در روزنامه جمهوري اسلامي موجود است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 دي 1387
جاي تاسف است كه نماينده مجلس شان و مسيوليت خود را در حد انتصاب برخي طرفداران و هواداران خود در مناصب دست پنجم و بلكه بالاتر در شهرها و روستاها پاپين مي آورد. اگرچه با شناختي كه از سوابق و توان ناچيز اين آقاي نماينده وجود دارد انتظار بيش از اين نمي توان داشت. اين آقايان در سايز و قد و قامتي نيستند كه به مسايل و مشكلات جدي ممكلت بپردازند و براي آن در رادي يك نماينده پارلمان چاره اي بجويند!!!
نا شناس 23 دي 1387
» شنبه 21 دي 1387 ساعت 21:19

این استادان محترم نباید به خود زحمت افشاگری بدهند، چون دخالت های نمایندگان محترم مجلس وسایر تصمیم گیرندگان عمده شهری ومنطقه ای به عنوان یک تاکتیک در دانشگاه آراد اسلامی سراسر کشور امری پذیرفته و نهادی شده است.


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.